שמחה כפולה ומשולשת

עפר גדנקן No Comments on שמחה כפולה ומשולשת

שטראוס משיקה את מילקי 'טריו' – שלוש שכבות מפנקות של פודינג, מוס וקצפת במעדן אחד

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בסדרה החדשה שני טעמים: מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד וקצפת, וכן מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת.

מילקי מבית שטראוס, מותג המעדנים האהוב בישראל, משיק את 'מילקי TRIO' – סדרה חדשה עם שלוש שכבות מפנקות. המעדן החדש כולל שכבת פודינג עשירה, שכבת מוס מפנק ולמעלה הקצפת האהובה של מילקי. שלוש השכבות במרקמים שונים – יוצרות יחד ביס עשיר ומפנק.

בסדרה שני טעמים – מעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד מריר, מוס שוקולד, וקצפת ומעדן חלב עם שכבות בטעם שוקולד לבן, מוס בטעם תותים וקצפת.

לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: ״לכל אחד יש את ׳טקס המילקי׳ שלו: יש שאוהבים להתחיל מהקצפת, יש המתחילים מהשוקולד ויש את ׳המערבבים׳! מילקי TRIO משנה את חוקי המשחק עם הביס המושלם שמכיל שלוש שכבות מפנקות בכל כפית!!! הסדרה החדשה מיוצרת במכונה חדשה שהוכנסה למחלבת שטראוס לפני כשנה ומאפשרת לנו להציע לצרכנים חדשנות מוצרית מפנקת במיוחד. סדרת מילקי TRIO מציעה לצרכנים שילוב של טעמים ומרקמים, שביחד עם הקצפת האהובה של מילקי יוצרים חוויה חדשה מהמותג האייקוני. הסדרה החדשה צפויה להתרחב בהמשך עם טעמים נוספים״.

35% נתח שוק בקטיגורית המעדנים

שטראוס מובילה את קטגורית המעדנים עם 70% נתח שוק, ומילקי הוא מותג הדגל, עם למעלה מ-35% נתח שוק – המותג הגדול והמוביל בעולם המעדנים. מילקי מאופיין בחדשנות מוצרית ובגיוון, והשיק למעלה מ-100 טעמים ממועד השקתו בשנת 1979.

משקל: 100 גרם

אלרגנים: מכיל חלב

זמין לרכישה ברשתות השיווק

כשרות: בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות